Hasło krzyżówkowe:metoda stosowana w badaniach społecznych i marketingowych której istotą jest zaplanowana dyskusja kilkuosobowej grupy osób skoncentrowana na danym zagadnieniupodpowiedzi, synonimy, rozwiązania

Najtrafniejszy wynik:grupa fokusowa

Liczba liter: 14
Słowo zaczyna się na: G
Słowo kończy się na: A
Zawiera litery: A, A, F, G, K, O, O, P, R, S, U, U, W

Szukasz rozwiązania do hasła metoda stosowana w badaniach społecznych i marketingowych której istotą jest zaplanowana dyskusja kilkuosobowej grupy osób skoncentrowana na danym zagadnieniu? Nasza wyszukiwarka krzyżówkowa podaje gotowe odpowiedzi, synonimy i definicje, które pomogą Ci w szybkim rozwiązywaniu krzyżówek, szarad i rebusów. Wybierz najlepsze dopasowanie albo skorzystaj z pól wyszukiwania powyżej, aby znaleźć inne hasła i podpowiedzi.

Hasło krzyżówkowe metoda stosowana w badaniach społecznych i marketingowych której istotą jest zaplanowana dyskusja kilkuosobowej grupy osób skoncentrowana na danym zagadnieniu - grupa fokusowa – rozwiązanie, synonimy, podpowiedzi i definicje krzyżówkowe
Znalezione słowatrafność/liczba znaków
Długość:

FAQ: metoda stosowana w badaniach społecznych i marketingowych której istotą jest zaplanowana dyskusja kilkuosobowej grupy osób skoncentrowana na danym zagadnieniu

Jaka jest najtrafniejsza odpowiedź na hasło „metoda stosowana w badaniach społecznych i marketingowych której istotą jest zaplanowana dyskusja kilkuosobowej grupy osób skoncentrowana na danym zagadnieniu”?
Najlepszym dopasowaniem jest grupa fokusowa — Zobacz możliwe odpowiedzi dla hasła metoda stosowana w badaniach społecznych i marketingowych, której istotą jest zaplanowana dyskusja kilkuosobowej grupy osób skoncentrowana na danym zagadnieniu..
Ile znaków ma najlepsza odpowiedź „grupa fokusowa”?
Słowo „grupa fokusowa” ma 13 znaków (bez spacji i łączników).
Jakie są inne odpowiedzi pasujące do „metoda stosowana w badaniach społecznych i marketingowych której istotą jest zaplanowana dyskusja kilkuosobowej grupy osób skoncentrowana na danym zagadnieniu”?